Monday

hari ini tidak semestinya sama dengan semalam.

sedih kan kalau takde kawan yang truly kawan. :( 


aku nii tacing sikit kalau cakap pasal kawan.Sebab kawan nii laa kenangan kita lepas habis belaja.Kawan nii laa tempat kita gelak ketawa,nangis,ngumpat dan lain-II.seriusly,aku tak bole hidup normal kalau takde kawan.Kawan nii lebih kurang macam err macam basic need laa lebih kurang.


ape?takde kena mengena dengan tajuk?ehh.saba laa nek oii.baru intro.


okayy.aku stat okayy.


Dulu aku kenal sorang budak pompuan nii dan sebenanya dulu-II nyaa lagi aku benci dea.Tapi,kuasa Allah  kann,Dia jadikan kami kawan rapat.Alhamdulillah.Masa awal perkenalan kami,semua best jerr.takde cela punn.Ade rahsia punn kitaorang kongsi.Ade minat kat laki punn kitaorang kongsi.Ade nak gaduh-II punn kitaorang kongsi.


Tapi,setahun lepas tuu,she had change a lot ==.sedihnya aku macam nak hentak kepala kat bantal jerr.Dia makin lama makin jauh ngan aku.Ade jerr rahsia dia daripada aku.Ade jerr benda yang dia tak gtau aku.Ade jerr,ehh macam-II laa.Dan dia buat aku stress dan aku telah makan banyak-II dan aku jadi slim sekarang nii.percayalah.


Aku perhatikan jerr dia.Rupa-II nya dia dah ade member baru yang baik dari aku.Lebih cantik dari aku.Lebih pandai dari aku.Lebih gedik dari aku.Ehh.tak tak.Lebih sopan dari aku.Dan aku dibuang
dilayan tak seperti dulu.Wadehel kau buat aku macam nii? =..=


Dulu aku selalu lebihkan kau.Semua laa aku lebihkan kau.Sanpai kadang-II aku tak pikir pasal kebaikan aku.Ohh.sedihnya aku kawan oii.Ini ke balasan yang aku dapat.Kalau ya,terima kasih.Mungkin aku nii tak setanding member kau tuu kann yang perfect.Kau tauu kan aku tak suka kau buat macam tuu.Tapi kau buat juga dan aku kecik hati sekarang nii.kecik hati sangat.atau kau orang yang tak boleh dibuat baik?


wahai kawanku yang dah lupa lautan.Aku amat amat amat amat kecil hati dan merajuk dengan perlakuan kau.Aku tauu kau tak tauu aku kecil hati dan merajuk sebab aku taknak tunjuk semua tuu depan kau.Biar laa kesedaran kau datang sendiri walaupun kesedaran tuu datang setelah aku pergi.  :'((


Tapi aku tetap bersyukur ada sahabat seperti kau.Terima kasih atas apa yang telah kau lakukan.Aku terima.Sekian.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.