Tuesday

ohh Tuhan.....

Bismillah

22 Disember 2011,Khamis.hari yang sangat mendebarkan bagi calon PMR.termasuk aku.aku takut penat lelah aku belajar selama ni tak dapat capai apa yang aku nak.bukan nak kata dah terhantuk baru terngadah tapi cuma semenjak akhir akhir nii macam terpikir balik aku selalu sia siakan masa.meleweh manjang.tak pernah serius masa belaja.and aku takut kalau apa yang aku nak tak tercapai.tapi semuanya di tangan Allah.buruk baik aku kena hadap jugak.

so,Khamis ni aku hanya mampu redha je dengan apa yang bakal aku dapat.aku harap semua baik baik je.Insyallah.

nervous Allah jelah yang tahu.perasaan ni asyik tak tentu je.banyak benda yang bermain kat kepala ni.kalau tu,kalau ni.Ya Allah,bantulah hambamu ini.amin

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.