Sunday

barang asmara.ehh salah.barang asrama ;)

heyy all.Assalamualaikum

hari ni i menyibukkan diri membeli barang barang keperluan asrama ni.wuuhuuuuu ^^
aku jadi blur masa pilih barang.Selalu mak yang beli barang barang keperluan ni dan aku tinggal menyokong dari belakang saje.Tapi yang ni,aku kena cari sendiri dan mak tolong sokong dari aspek pembayaran kerana ayah telah pergi KL menghantar adik kesayangan untuk pulang ke SEMASHUR. err :/

dan aku tak tau nak beli ape.aku pilih bakul untuk mandian pon akak aku cakap "dik,beli yang kecik je" baru aku tau bakul yang aku amik tuu sesuai untuk makcik makcik yang pergi pasar untuk beli ikan serta sayur sayuran yang segar lagi bugar.

aku nak amik roti dengan mayonnaise dengan harapan boleh makan mase lapang.ape kan daya.akak serta mak telah menggelakkan aku terlebih dahulu. -,-  so terbatal laa hasrat tersebut.

yang lain tak boleh amik banyak banyak.Nanti kesian mak.aku membazir duit beliau pulop.kan membazir amalan syaitan yang direjam.Jangan ikut syaitan.no no no.mak cakap nanti kalau ade ape ape yang tak ade call je mak.Nanti delivery terus bersama mak ayah dan akak ke asrama.wuuhuuuu

Doakan aku sihat sihat di sana tanpa dibuli.sekian.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.