Sunday

memories

ohhh my Allah.
Thank u sebab kenalkan aku dengan 3 orang kanak kanak ribena yang comel dan cute belaka kat sasem :) fatin nabilahuda,nurul syazwani and olin.i love uolsssss laaa.korang selalu buat aku happy and kengkadang buat aku sedih sikit ==' hihi.korang buat aku happy duduk kat asrama.

Kalau korang ingat,kite pernah buat camping secara haram dekat court bola tampar.kite makan meggi sesama,bual bual,gelak gelak,cerita cerita.fun gilaaa.and kite tak menggedik right?  :D

Then,wani.Wani pernah dukung aku sekali dan kitaorg jatuh macam nangka busuk.Wani dukung aku kat belakang dea dan lari.damn.lalu aku dan dea jatuh.err,seluar track aku sikit je lagi nak koyak.Harhar.aku enjoy gila masa tuu.hewhew ><

haaaa.yang paling best kite pernah ponteng riadah and hampir kantoi.harhar.Nasib baik Allah tolong kite and kite ponteng riadah dengan jayanya.memang aku taknak buat lagi laa kan.ingatkan ponteng riadah lagi best,rupanya lagi penat sebab hati sentiasa tak tenteram takut kantoi.hehe. ^^

Minggu lepas,ade satu malam tuu budak2 dorm kite makan meggi sampai pukul 12 malam.Then tetibe je angin kuat gila kat luar sampai boleh dengar bunyi angin lalu kat tepi telinga.Pastu wani,dari dorm sebelah ketuk pintu kitaorg memalam bute ajak pegi luar.harhar.so,semua budak dorm aku keluar and lepak kat tepi toilet sebab angin kat situ macam kat tepi laut.kunun kunun ala ala titanic.pukul 1 pagi kott.Nasib baik warden xbangun.hihi.serononookkkkkkkkk.

And banyak lagi peristiwa yang buat aku tersenyum :) 

girls,thank u sebab sudi jadi member aku :) thank u sebab selalu caring.thank u sebab selalu ingatkan aku untuk belaja.thank u sebab layan peragai gila+gedik aku ni.thank u for everything.i love uolssss damn much.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.