Wednesday

B E B E L

hi rakyat malaysia yang comel comel hensem hensem dan ohsem.

tahukah anda bahawa sudah lama aku tak hupdate blog yang lawo gilo ni ==' hihi.aku budak asrama kuno.laptop takley bawak,mp3 takley bawok so nak tau pasal dunia luor memang susa la kan.maklum la.kitorang ni duduk kat asrama memang kena belaja je 24/7 right?  -;;-

perlu anda tahu bahawa sesungguhnya saya memang suka sekolah baru saya.akan tetapi sekolah tersebut a bit weird.why? dont ask me why.u have to experience it.well,orang cakap sekolah baru.memang la cenggitu.ohsem gilo.even sekolah baru pun,takkan semua pihak berwajib tak tau nak uruskan cemane.semua nak strict macam la kitorang ni praktikal nak jadi askar -..-

babe.nasib baik tinggal setahun setengah je aku kat dalam tu.dan nasib baik ade member member yang cool cool je.deorang la yang jadi kekuatan aku untuk terus kat situ.jyeah.im strong! we're strong!

budak degil :P
monitor and his assistant.
budak budak kepoh.hewhew
abi kite and wani ^^

tula kengkawan kite.yang lain kite upload lain kali.gamba korang banyak banyak buat semak post aku je kan.harhar  :D

we are TSP-ians,we are 4 Al-Khawarizmi-ians and the most important is we are friends  (Y) i love u all.




No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.